понеділок, 15 жовтня 2018 р.

10-Б, опитування

Вітаю!
На жаль, мені не вдалося вилікуватися за вихідні, тому на декілька днів доведеться піти на лікарняний...
Але, хоч я і не можу розмовляти (пропав голос), проте проходжу зараз цікавий он-лайн курс "Мотиваційні стратегії навчання". Це курс про сучасні методики викладання у школі. Одна з умов для роботи над курсом - обрати один з класів, у яких викладаєш, для впровадження вивчених методик. Без варіантів Після довгих роздумів, звичайно ж я обрала 10-Б :)

Будь ласка, допоможіть мені скласти початкову характеристику класу. Для цього потрібно пройти опитування за посиланням https://goo.gl/forms/kwAGvdmiNh0WeYRj1. Це опитування анонімне і містить тільки одне запитання. Прошу відповідати чесно!

Доступ до опитування буде закрито 16 жовтня о 18:00

P.S. Хто прочитав цей пост, повідомте однокласників, щоб теж пройшли це опитування. Це важливо для мене!